Paradise is exactly like where you are right now only much, much better.
Sometimes one simple word can light a person's whole day.♥

Saturday, June 16, 2012

Graduated!

I don.t know how much I have waited this moment. I think every student dreams of the moment they finish highschool. I did a few days ago and I feel...I don.t know. I.m supposed to be happy and I guess I am..but I also feel sad. All the friendships I have build through this time will remain but not as they were. Everyone will go find their own way in this life.. All that  will remain  are the memories and the happy times we spent together. I feel blessed to have been spent my last  years of highschool with such great pple. I will miss every one of you.~
~~
Nu stiu cat am asteptat acest moment. Cred ca fiecare elev viseaza la momentul cand termina in sfarsit liceul. Am terminat si eu acum cateva zile si ma simt..ciudat. Ar trebui sa ma bucur stiu insa ma simt si trista in acelasi timp. Toate prieteniile pe care le.am construit de.a lungul acestei etape vor ramane insa nu la fel. Fiecare va merge pe drumul sau si poate..doar poate ne vom reintalni candva. Tot ce vor ramane vor fi amintirile si vremurile fericite petrecute impreuna. Ma simt binecuvantata ca am avut norocul sa petrec acesti ultimi ani de scoala cu acesti superbi oameni. O sa imi fie dor de fiecare in parte.



And here is my graduation cap signed by everyone~
~~
Aceasta este toca mea semnata de toti colegii.hehe


and of course my diploma~
~~
si desigur diploma.



LAstly I want to present our graduation movie~ Enjoy. kk
~~
La sfarsit va prezint filmuletul de sfarsit de an al clasei mele.hehe



0 comentarii:

Post a Comment

Quilltique Paradise. Powered by Blogger.

© 2011 Quilltique Paradise, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena